Chcę zareklamować towar
Wybieramy produkty najwyższej jakości, jednak czasem może się zdarzyć, że jakiś produkt nosi wadę fabryczną. Jeśli nie minęły dwa lata od zakupu, wypełnij formularz reklamacji znajdujący się w Twoim panelu klienta, w którym dokładnie opisz, gdzie znajduje się wada i w jaki sposób się ujawniła.
Zapakuj produkt wraz z dowodem zakupu (paragonem/fakturą lub potwierdzeniem przelewu) i wyślij na nasz adres
PanPablo.pl – REKLAMACJA
OMNIPACK Sp. z o.o.
ul.Aleja Katowicka 66
05-830 Nadarzyn
bud. DC04, rampa 40
Nie przyjmujemy reklamacji dostarczonych osobiście na powyższy adres.
Nie odbieramy reklamacji z paczkomatów.
Nie obsługujemy reklamacji dostarczonych do nas za pośrednictwem strony szybkiezwroty.pl
Pamiętaj, że produkt przez Ciebie reklamowany musi dotrzeć do nas w jak najlepszym stanie - czysty, w zabezpieczonym przed uszkodzeniem pudełku. W ciągu 14 dni od otrzymania paczki, powiadomimy Cię o decyzji. Jeśli zgłoszenie zostanie pozytywnie rozpatrzone, wówczas:
a) produkt zostanie pięknie naprawiony
b) jeśli nie ma takiej możliwości, wyślemy Ci nową rzecz
c) zwrócimy Ci pieniądze
Jeśli dokonałeś zakupu bez uprzedniej rejestracji, wypełnij formularz znajdujący się pod tym linkiem i wyślij do nas wraz z produktem, który reklamujesz.