Chcę zwrócić towar

Nie robimy żadnego problemu, jeśli zamówiony produkt Ci nie pasuje. Nie chcemy, abyś nosił rzeczy, które Ci nie odpowiadają - wszystko musi być bowiem dopasowane idealnie i satysfakcjonować Cię w pełni, taka jest nasza idea.

Przed upływem 30 dni od momentu otrzymania przez Ciebie paczki, po wypełnieniu formularza dostępnego w panelu klienta, odeślij do nas produkty na adres

PanPablo.pl – ZWROT
OMNIPACK Sp. z o.o.
ul.Szczecińska 49
66-400 Gorzów Wielkopolski
rampa 48

Towar możesz zwrócić w najbardziej wygodny dla siebie sposób (za pośrednictwem kuriera, Poczty Polskiej lub nadając zwrot w paczkomacie). Zwracając produkt przez paczkomat, należy pamiętać o nadaniu przesyłki na powyższy adres. Nie odbieramy zwrotów z paczkomatów.

Nie obsługujemy zwrotów dostarczonych do nas za pośrednictwem strony szybkiezwroty.pl

Pamiętaj, że towar, który nie usatysfakcjonował Ciebie, na pewno ucieszy kogoś innego. Dostarcz zatem produkt, który nie nosi śladów użytkowania, w oryginalnym opakowaniu i z metkami. Pieniądze zwrócimy Ci na to samo konto, z którego opłacałeś zamówienie.

Jeśli wybrałeś opcję za pobraniem, w odpowiednim miejscu w formularzu napisz numer konta, na który wykonać przelew.

Jeśli złożyłeś zamówienie bez rejestracji, wypełnij formularz dostępny pod tym linkiem, wydrukuj i dołącz do paczki. 

Po otrzymaniu paczki, zgodnie z regulaminem strony, w ciągu 14 dni przystąpimy do rozpatrzenia zwrotu. Prosimy o cierpliwość. 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel