Najczęściej zadawane pytania

1. Ile czasu jest na zwrot?

Na zwrot nasi klienci mają 30 dni od momentu otrzymania paczki.

2. Czy wysyłacie paczki za granicę?

Oczywiście, w zakładce wysyłka mamy całą listę krajów, do których wysyłamy paczki.

3. Czy zwrot jest darmowy?

Wszystkie koszty zwrotu towarów do naszego sklepu ponosi klient.

4. Na jaki nr konta mogę uiścić opłatę za zakupy?

Smart Retail Sp. z o.o.
ING Bank Śląski S.A. 70 1050 1025 1000 0090 3243 8815

Dla klientów zagranicznych:
IBAN: PL70 1050 1025 1000 0090 3243 8815
Swift: INGBPLPW

Jeżeli opłacasz zamówienie przelewem tradycyjnym wyślij nam potwierdzenie na maila sklep@panpablo.pl 

5. Czy mogę anulować zamówienie?

Tak, jeżeli zamówienie nie zostało opłacone. Jeśli już dokonałeś transakcji, a paczka nie została jeszcze przez nas wysłana, prosimy napisz do nas w celu anulowania zakupu.

6. W jaki sposób mogę zareklamować towar?

Aby zareklamować towar należy wypełnić formularz reklamacji, który znajdziesz TUTAJ i odesłać do nas wraz z reklamowanym towarem na adres

Sklep PanPablo
ul. Piłsudskiego 43/3
50-032 Wrocław

Wnosząc reklamację, prosimy o podanie następujących danych: imię i nazwisko klienta, adres, dane pozwalające na identyfikację sprzedaży (numer zamówienia), datę zakupu, przedmiot i przyczynę reklamacji, dane kontaktowe (adres e-mail, numer telefonu).

7. Czy mogę zapłacić przy odbiorze w sklepie stacjonarnym?

Na ten moment odbiór osobisty w naszym sklepie stacjonarnym jest niemożliwy.

8. Czy można wymienić produkt?

Niestety nie mamy możliwości wymiany. Należy zwrócić towar i zamówić inny.

9. Czy można wymienić produkt jeszcze przed wysłaniem zamówienia?

Niestety pracujemy z magaznem zewnętrznym, który automatycznie przyjmuje nasze zamówienia do realizacji. Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze zapakowane, można anulować zamówienie (jak najszybciej nas o tym informując telefonicznie 518424921 lub mailowo na adres sklep@panpablo.pl) i złożyć nowe. Może się okazać, że zamówienie jest już przygotowane do wysyłki i czeka na kuriera - wtedy należy nie odbierać paczki (wróci do nas) i złożyć nowe zamówienie.

10. W jakim czasie po zgłoszeniu zwrotu otrzymam zwrot pieniędzy?

Na zwrot pieniędzy mamy 14 dni od momentu otrzymania przez nas produktu (staramy się to robić dużo szybciej).  

11. Co mam zrobić jak chcę fakturę VAT?

Gdy klient chce fakturę musi to zgłosić podczas składania zamówienia, podać NIP oraz wszystkie dane niezbędne do wystawienia faktury. Po realizacji zamówienia nie ma możliwości otrzymania faktury.             

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel