Uszkodzona paczka

Dokładamy wszelkich starań aby Twoje zamówienie trafiło do Ciebie w idealnym stanie. Jednak kiedy otwierasz drzwi kurierowi, a on wręcza Ci uszkodzoną paczkę - napisz protokół szkody w obecności kuriera. Oto wskazówki jak to zrobić:

1) Zwróć szczególną uwagę czy opakowanie zewnętrzne jest uszkodzone, zabrudzone, wgniecione i czy paczka została przepakowana, oklejona inną taśmą.
2) Sprawdź zawartość kartonu - czy wszystkie produkty z Twojego zamówienia znajdują się w środku i czy nie są zabrudzone lub uszkodzone.

Kiedy to wszystko opiszesz, upewnij się, że zawarte są w nim wszystkie niezbędne informacje:

1) nr zamówienia i Twoje dane
2) opis zniszczenia

Skan protokołu prześlij drogą mailową na nasz adres sklep@panpablo.pl, a my zajmiemy się resztą.

Jeśli nie otrzymałeś swojego zamówienia, a po sprawdzeniu listu przewozowego jest podejrzenie, że Twoja paczka zaginęła, koniecznie skontaktuj się z nami pisząc maila lub dzwoniąc pod numer 518 424 921. Postaramy się jak najszybciej znaleźć Twoją paczkę, lub jeśli okaże się to niemożliwe - ponownie wysłać do Ciebie zamówione produkty.

Jeśli decydujesz się sporządzić protokół i odebrać przesyłkę - wtedy wewnętrznie zgłaszamy skargę do przewoźnika i sprawa jest zakończona. Pamiętaj, możesz odmówić przyjęcia produktów, które zostały Ci doręczone w uszkodzonym opakowaniu lub uległy zniszczeniu podczas transportu. W takim przypadku napisz o tym, gdy będziesz przesyłać nam skan protokołu. Jeśli tylko zakupione przez Ciebie produkty będą dostępne w naszym magazynie, jak najszybciej zrealizujemy Twoje zamówienie ponownie. 
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel