Marka Carhartt zaczynała jako producent wytrzymałej odzieży roboczej. Słynęli z materiału “duck”, bardzo trwałego płótna, które do dziś sporadycznie pojawia się w ich kolekcjach. W latach 80. stworzono linię WIP (Work in Progress), która w krótkim czasie stała się popularna za sprawą raperów chętnie się w niej pokazujących. W tym czasie powstała również bardzo ważna kolaboracja ze Stussy i Tommy Boy (wytwórnią muzyczną), co tylko umocniło pozycję firmy w świecie markowego streetwearu. Dziś Carhartt ma na koncie współpracę m.in z Vetements, Nike czy Pattą.
Jeśli chodzi o ich produkty - jakość została na tym samym, wysokim poziomie, a firma zaczęła wychodzić poza schematy w kwestii kolorystyki i form. Carhartt korzysta z materiałów naturalnych oraz syntetycznych - bawełny organicznej, wełny, nylonu czy akrylu. Do dziś produkują też profesjonalną odzież roboczą (linia Workwear) oraz angażują się w inicjatywy związane z etyczną kulturą pracy. Firma przekazywała też darmowe ubrania dla służb podczas wielkich kryzysów - ataków z 11 września czy pandemii COVID.
Carhartt oferuje stylowe ubrania i dodatki - bluzy, kurtki czy t-shirty z długim rękawem. Dużą popularnością cieszą się oryginalne czapki Carhartt. Wszystkie produkty dostępne są online, a część z nich można także przymierzyć w sklepie stacjonarnym PanPablo.